بخشایش

خانه | پست الکترونیک | آرشیو

بخشایش

آنا یوردوموز


برگزاری کارگاه آموزش مهارت های زندگی

کارگاه آموزش مهارت های زندگی در راستای برنامه ریزی های بعمل آمده واحد امور پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان هریس در سطح پیشگیری اولیه با همکاری مدیریت محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان هریس، مدیریت محترم مجتمع ولایت شهر بخشایش و مرکز سلامت روان محلی اندیشه نیک بخشایش به مدیریت آقای عزیز تفکر و با حضور مدرس محترم آقای وحید رحمانی با شرکت ۴۰ نفر از دانش آموزان دبیرستانی در سالن اجتماعات مجتمع ولایت شهر بخشایش از تاریخ ۱۳۹۳/۰۳/۲۰ لغایت ۱۳۹۳/۰۳/۲۲ از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۳:۳۰ ظهر برگزار گردید.

 

در طول سه روز برگزاری کارگاه ، فراگیران با موضوعات آموزشی مهارت های زندگی از قبیل : مهارت خودآگاهی، مهارت برقراری ارتباط موثر، عزت نفس و مدیریت استرس و … بصورت تئوری و عملی آشنا شده که در نهایت ، کارگاه با اهداء جوایر تهیه شده توسط واحد امور پیشگیری و مرکز سلامت روان به پایان رسید.

واحد امور پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان هریس بدینوسیله به اطلاع مدیران مدارس و روسای محترم ادارت شهرستان می رساند که با توجه به برنامه ریزی های بعمل آمده این واحد در سطح پیشگیری اولیه، این واحد ان شاء الله در وهله اول در شهرهای هریس، بخشایش، زرنق، کلوانق، خواجه و روستای های جانقور و بیلوردی به صورت گسترده از شهریور و مهر ماه اقدام به برگزاری برنامه هایی با عناوین: کارگاه آموزش مهارت های زندگی در محیط کار برای کارکنان ادارات، کارگاه های آموزش مهارت های زندگی، آموزش خانواده، آموزش پیش از ازدواج ( برای دختران سوم دبیرستانی و پیش دانشگاهی) و مسابقات فرهنگی و ورزشی در مدارس، برای دانش آموزان و اولیاء آنها در سایه همکاری مدیریت محترم آموزش و پروش شهرستان هریس و مدیران محترم مدارس خواهد نمود.

لذا بدینوسله از عزیزان بزرگوار خواهشمند است در صورت تمایل به برگزاری برنامه های مذکور در مدارس خود با شماره تلفن ۰۴۳۲۶۱۲۲۱۴۰ (داخلی۱۰۴) با واحد امور پیشگیری تماس حاصل نمایند. در آخر ضمن تشکر از دست اندرکاران اجرای کارگاه مذکور، به اطلاع عزیران خواهان برگزاری کارگاه ها و برنامه ها می رسانیم که هزینه برگزاری کارگاه ها و برنامه ها از قبیل هزینه مدرس و پذیرایی برعهده واحد امور پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان هریس می باشد.

واحد امور پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان هریس



نظرات شما عزیزان:

lila
ساعت13:56---24 خرداد 1393
ضمن تشكر از دست اندركاران اجراي اين برنامه هاي . از اينجا از مديران مدارس دخترانه خواهش مي كنيم نسبت به انجام كارگاه هاي آموزش پيش از ازدواج براي دختران در شهر بخشايش و ديگر شهر با بهزيستي گفتگو كند تا ازدواج صحيح تر انجام گيرد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در جمعه 23 خرداد 1393برچسب:بخشایش , مهارتهای زندگی , بهزیستی , اندیشه نیک بخشایش, ساعت 22:21 توسط نادر بخشایشی |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


بخشایش یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان هریس واقع شده‌است. جمعیت این شهر، طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 خورشیدی، بالغ بر 8000 نفر می‌باشد که از این جهت، سومین شهر پرجمعیت شهرستان هریس و سی و چهارمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ برای bakhshayesh محفوظ می باشد.
پایگاه خبری و اطلاع رسانی بخشایش

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب